Στοιχεία επικοινωνίας καταναλωτών:
Τηλεφωνικά: 2312 312 347
Τμήμα εξυπηρέτησης πελατών: [email protected]
Τμήμα παράπονων πελατών: [email protected]
Ώρες λειτουργίας: Δευτέρα έως Παρασκευή 9:00-17:00 (εκτός αργιών)
Η επωνυμία της εταιρείας είναι:
ΝΩΤΤΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ
Διακριτικός Τίτλος: ΝΩΤΤΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ
Έδρα: 6o χλμ Χαριλάου-Θέρμης στη Θεσσαλονίκη
Fax: 2312312347
ΓΕΜΗ: 137509006000
ΑΦΜ: 076271363 ΔΟΥ: Ζ Θεσσαλονίκης
Τρόποι Παραγγελίας
Στόχος μας είναι η ευκολότερη εξυπηρέτηση σας μέσα από μια απλή, γρήγορη, ασφαλή και ευχάριστη διαδικασία συναλλαγής.
Επιλέγοντας το σχετικό εικονίδιο – button (κουμπί), πραγματοποιείται μια προσθήκη στο καλάθι αγοράς σας, για το είδος που ενδιαφέρεστε, Το κουμπί αυτό είναι κοινό για όποια αγορά και αν πραγματοποιήσετε κατά τη διάρκεια της πλοήγησης σας στην ιστοσελίδας μας. Επιπλέον υπάρχει η δυνατότητα επιλογής των ειδών τα οποία θα θέλατε κάποια στιγμή να αγοράσετε και να τα προσθέσετε στην λίστα επιθυμιών σας (wish list). Ανά πάσα στιγμή μπορείτε να πραγματοποιήσετε παραγγελία μέσα από την λίστα επιθυμιών σας.
Μετά την δημιουργία της παραγγελίας σας ένας εκπρόσωπος μας θα επικοινωνήσει μαζί σας μέσω e-mail (στο e-mail της επιλογής σας) ή/και μέσω τηλεφώνου για επιβεβαίωση την παραγγελίας. Σε περίπτωση που δεν καταστεί εφικτή η επικοινωνία μαζί σας, η παραγγελία παραμένει εκκρεμής για 3 εργάσιμες μέρες ,πέραν του συγκεκριμένου χρονικού διαστήματος η παραγγελία σας θα ματαιώνεται αυτόματα. Για την ασφάλεια σας και την αποφυγή μη πραγματικών παραγγελιών είναι απαραίτητη η τηλεφωνική επικοινωνία του ενδιαφερόμενου με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μετά την καταχώρηση παραγγελίας.
Τρόποι Πληρωμής
Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας έχουμε φροντίσει να σας παρέχουμε τους παρακάτω τρόπους πληρωμή για την εκπλήρωση των αγορών σας
(1) Αντικαταβολή
Γίνεται μόνο με μετρητά και βάσει νόμου, για ποσά έως 1500€ σε ιδιώτες ή έως 500€ σε επιτηδευματίες. Για παραγγελίες άνω των 100€ ενδέχεται να ζητηθεί προκαταβολή. Σε κάθε περίπτωση θα υπάρξει τηλεφωνική επιβεβαίωση πριν την αποστολή της παραγγελίας. Το κόστος αντικαταβολής είναι 3€.
(2) Πληρωμή μέσω PayPal(*)
Η πληρωμή με PayPal γίνεται υπό τους αυστηρούς όρους συναλλαγών που επιβάλλει η εταιρεία PayPal.
(3) Πιστωτική κάρτα
Στο www.accutone.gr δεκτές γίνονται οι κάρτες Visa, Mastercard, American Express ή Diners, πιστωτικές, χρεωστικές ή προπληρωμένες κάρτες.
Επίσης έχετε την δυνατότητα όταν πληρώσετε μέσω πιστωτικής κάρτας να επιλέξετε εσείς πόσες δόσεις θα θελήσετε να γίνει το ποσό σας.
Στις αναγραφόμενες τιμές συμπεριλαμβάνεται ο νόμιμος Φ.Π.Α.
Μέχρι την πλήρη εξόφληση του τιμήματος τα εμπορεύματα παραμένουν στην κυριότητα της πωλήτριας εταιρείας.
(4) Με τραπεζική κατάθεση
Μπορείτε να προβείτε σε κατάθεση (ή ηλεκτρονική πληρωμή) σε έναν από τους παρακάτω λογαριασμούς:
ΠΕΙΡΑΙΩΣ: 52100-26061-809 (IBAN: GR6701722100005210026061809)
ΕΘΝΙΚΗ: 863-00138970 (ΙΒΑΝ: GR8201108630000086300138970)
EUROBANK: 0026-0695-71-0101983181 (IBAN: GR8502606950000710101983181)
Δικαιούχος: ΝΩΤΤΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ
Η παραγγελία σας αποστέλλεται αφού μας στείλετε με e-mail στο [email protected], το ονομαστικό καταθετήριο στο οποίο θα πρέπει οπωσδήποτε να αναφέρεται ως αιτιολογία ο αριθμός παραγγελίας (ο χρόνος παραλαβής των προϊόντων εξαρτάται από την ημερομηνία αποστολής του καταθετηρίου).
Παρατήρηση
Σύμφωνα με το Φορολογικό Νόμο 3842/2010 άρθρο 20 § 3 «Τα φορολογικά στοιχεία συνολικής αξίας χιλίων πεντακοσίων (1.500) ευρώ και άνω, που εκδίδονται για πωλήσεις αγαθών ή παροχή υπηρεσιών σε ιδιώτες, εξοφλούνται από τους λήπτες τους, αγοραστές των αγαθών ή των υπηρεσιών, μέσω τράπεζας , με χρεωστικές ή πιστωτικές κάρτες ή μέσω τραπεζικού λογαριασμού και με επιταγές. Δεν επιτρέπεται εξόφληση των στοιχείων αυτών με μετρητά. Οι τράπεζες δεν επιτρέπεται να χρεώνουν αμοιβές για την κατάθεση των ποσών αυτών σε τραπεζικούς λογαριασμούς».
Επιπροσθέτως τα φορολογικά στοιχεία συνολικής αξίας πεντακοσίων (500) ευρώ και άνω, που εκδίδονται για πωλήσεις αγαθών ή παροχή υπηρεσιών σε Επιτηδευματίες , εξοφλούνται από τους λήπτες τους, αγοραστές των αγαθών ή των υπηρεσιών, μέσω τράπεζας, με χρεωστικές ή πιστωτικές κάρτες ή μέσω τραπεζικού λογαριασμού και με επιταγές. Δεν επιτρέπεται εξόφληση των στοιχείων αυτών με μετρητά. Οι τράπεζες δεν επιτρέπεται να χρεώνουν αμοιβές για την κατάθεση των ποσών αυτών σε τραπεζικούς λογαριασμούς.
Ως εκ τούτου οι παραγγελίες με αξία άνω των 1.500 ευρώ συμπεριλαμβανομένων των φόρων και λοιπών επιβαρύνσεων σε Ιδιώτες (ή 500 ευρώ σε Επιτηδευματίες) θα πρέπει να εξοφλούνται είτε μέσω πιστωτικής κάρτας είτε με κατάθεση σε λογαριασμό. Για κάθε παραγγελία με επιλογή πληρωμής κατάθεση σε λογαριασμό δείτε την παραπάνω ενότητα.
Παρακαλούμε στείλτε το καταθετήριο στο e-mail: [email protected]
H αποστολή της παραγγελίας σας, θα πραγματοποιηθεί μετά την επιβεβαίωση της κατάθεσης με τη προϋπόθεση ότι τα είδη είναι διαθέσιμα.
Τρόποι Αποστολής
Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας μπορείτε να επιλέξετε τους παρακάτω τρόπους παραλαβής της παραγγελίας σας:
Για τις δυσπρόσιτες περιοχές, τα τελικά έξοδα αποστολής διαμορφώνονται κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας μετά την τελική αποδοχή της συναλλαγής εκ μέρους του πελάτη.
Τρόπος & Κόστος Αποστολής(*)
Οι αποστολές εντός Ελλάδος επιβαρύνονται με έξοδα αποστολής:
σταθερό κόστος 2.5€ με ΦΠΑ ανεξαρτήτως της αξίας της παραγγελίας σας 5 κιλά
(*) Τα παραπάνω ενδέχεται να τροποποιηθούν.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι Δυσπρόσιτες Περιοχές (ΔΠ) ΔΕΝ παραδίδονται, θα πρέπει ο πελάτης να παραλάβει την παραγγελία του απο το πλησιέστερο κατάστημα της συνεργαζόμενης Courier!
Ενδεχομένως για τις Δυσπρόσιτες Περιοχές(ΔΠ) τα τελικά έξοδα αποστολής διαμορφώνονται έπειτα από τηλεφωνική συνεννόηση μετά την τελική αποδοχή της συναλλαγής εκ μέρους του πελάτη.
Εάν το δίκτυο της εταιρεία ταχυμεταφορών που συνεργαζόμαστε δεν εξυπηρετεί την περιοχή που μένετε, έχουμε την ευθύνη να σας αποστείλουμε την παραγγελία σας με εναλλακτικό τρόπο, χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση για εσάς.
Εξαιρούνται δυσπρόσιτες και απομακρυσμένες περιοχές όπου η παραλαβή θα πρέπει να γίνει από τοπικό κατάστημα της συνεργαζόμενης courier.
Σε περίπτωση που ο πελάτης κατά την καταχώρηση της παραγγελίας του συμπληρώσει λάθος στοιχεία αποστολής με αποτέλεσμα τον λανθασμένο υπολογισμό των εξόδων αποστολής, το επιπλέον κόστος μεταφορικών επιβαρύνει τον πελάτη. Η αποστολή της παραγγελίας γίνεται εντος10(δέκα) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία υποβολής της πλην των περιπτώσεων ανωτέρας βίας(απεργίες, καιρικές συνθήκες κτλ).
Ειδικές περιπτώσεις αποστολών η και παραγγελιών
Σε συγκεκριμένες περιπτώσεις παραγγελιών μεγάλου όγκου ή και βάρους η αποστολή πραγματοποιείται με μεταφορικά μέσα της απολύτους επιλογής της Νώττας Θεόδωρος ενώ κάποιες παραδόσεις είναι εφικτές μόνο σε μεγάλες αστικές περιοχές. Η Νώττας Θεόδωρος διατηρεί το δικαίωμα να μην αποδεχτεί συγκεκριμένες παραγγελίες και να μην αποδεχτεί συγκεκριμένες πώλησης , πληροφορώντας εγκαίρως και επιστρέφοντας το σύνολο του τυχόν καταβληθέντος τμήματος της ακυρωθείσας παραγγελίας.
Για ειδικές κατηγορίες προϊόντων, παραδείγματος χάριν προϊόντα που έρχονται κατόπιν παραγγελίας ή είναι πολύ υψηλής αξίας ή εκτός κανονικής ροής του accutone.gr, ενδέχεται να ζητηθεί προκαταβολή, πριν τη εκτέλεση της παραγγελίας.
Ισχύς παραγγελιών
Έγκυρες είναι οι παραγγελίες οι οποίες πραγματοποιούνται από τον Ελλαδικό χώρο και κατ’ επέκταση αποστολές εμπορευμάτων γίνονται μόνο σε αυτόν. Οι παραγγελίες πραγματοποιούνται κατά την διάρκεια της ημέρας μεταξύ 09:00 έως 17:00 εκτός Σαββάτου, Κυριακής και αργιών. Η αποστολή της παραγγελίας γίνεται την επόμενη μέρα εφόσον το προϊόν υπάρχει διαθέσιμο ειδάλλως 10 εργασίμων ημερών με κόστος το οποίο αναφέρεται στον αντίστοιχο πίνακα ενημέρωσης πελατών. Εάν ο πελάτης επιθυμεί την παραλαβή της παραγγελίας σε συντομότερο χρονικό διάστημα οφείλει να επικοινωνήσει με την εταιρεία ώστε να βρεθούν εναλλακτικοί τρόποι ταχύτερης αποστολής αυτής.
Ενδεικτικός χρόνος παράδοσης και διαθεσιμότητα
Ενδεικτικώς, η Νώττας Θεόδωρος δεν ευθύνεται για αιτίες καθυστέρησης παράδοσης που οφείλονται σε καθυστερήσεις σε τελωνεία, ενδιάμεσους χώρους φόρτωσης-εκφόρτωσης, απεργίες μεταφορικών μέσων ή άλλου είδους απεργίες που επηρεάζουν την παράδοση των προϊόντων στις αποθήκες τις εταιρείας μας από τους προμηθευτές μας κ.λπ. Στην περίπτωση τυχόν καθυστερήσεων η εταιρεία μας θα κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια να επικοινωνήσει μαζί σας στα στοιχεία που της έχετε παραχωρήσει. Εάν τα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμα η Νώττας Θεόδωρος διατηρεί το δικαίωμα να μην αποδεχτεί τη συγκεκριμένη παραγγελία και να απορρίψει τη συγκεκριμένη πώληση. Σε περίπτωση όπου δεν γίνει αποδεκτή η παραγγελία σας και απορριφτεί η πώληση ,τότε θα ενημερωθείτε και θα σας επιστρέφουν το σύνολο του τυχόν καταβληθέντος τιμήματος της ακυρωθείσας παραγγελίας. Η επεξεργασία των παραγγελιών γίνεται καθημερινά, κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.
Αποστολή παραγγελίας
Για να αποφευχθεί η τυχόν επιπλέον χρέωση μεταφορικών η παραγγελία πραγματοποιείται όταν όλα τα προϊόντα που υπάρχουν μέσα σε αυτήν είναι διαθέσιμα.
Αν για κάποιο λόγο θέλετε να παραδοθούν μόνο τα διαθέσιμα προϊόντα της παραγγελίας παρακαλούμε καλέστε μας στο 2312312347,αναφέροντας τον αριθμό παραγγελίας ή πραγματοποιήστε ξεχωριστή παραγγελία για τα μη διαθέσιμα προϊόντα.
Η τελική επιβεβαίωση διαθεσιμότητας διεκπεραιώνεται κατά την τελική επεξεργασία της παραγγελίας και την συλλογή των προϊόντων σας.
Πληροφόρηση σε περιπτώσεις μη διαθέσιμων προϊόντων
Προϊόντα τα οποία έχετε κάνει παραγγελία και δεν είναι διαθέσιμα, αλλά έχουν την ένδειξη κατόπιν παραγγελίας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας πληροφορήσουμε για τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης των προϊόντων. Συνήθως, η ενημέρωση σας γίνεται εντος ευλόγου χρονικού διαστήματος τριών εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία της παραγγελίας στα στοιχεία επικοινωνίας που συμπληρώσατε κατά την παραγγελία σας.
Διεκπεραίωση της αποστολής με την παραλαβή των προϊόντων
Αναφέρεται ξεκάθαρα ότι τα προϊόντα της παραγγελίας σας αποστέλλονται και η ευθύνη για την μεταφορά στο σημείο που μας έχετε υποδείξει και μέχρι την παραλαβή τους από εσάς είναι της Νώττας Θεόδωρος. Εάν για οποιοδήποτε λόγο επιλέξετε εσείς την μεταφορική εταιρία ή η μεταφορά να γίνει με δικά σας μέσα τότε την ευθύνη της μεταφοράς την έχετε εσείς.
Επίσης κατά την παραλαβή του εμπορεύματος θα πρέπει να γίνεται εκτεταμένος έλεγχος της κατάστασης του προϊόντος και της συσκευασίας του, ώστε να παρατηρηθεί οποιοδήποτε πρόβλημα τυχόν δημιουργήθηκε κατά την μεταφορά.
Σε τυχόν ενδεχόμενο που εντοπίσετε κάποιο πρόβλημα στην συσκευασία παρακαλούμε μην προχωρήσετε στην παραλαβή του εμπορεύματος αλλά επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας. Εάν εντοπίσετε πρόβλημα αμέσως μετά την παραλαβή , αυτό θα πρέπει να το δηλώσετε άμεσα στον μεταφορέα. Αμέσως μετά παρακαλείσθε να επικοινωνήσετε μαζί μας ενημερώνοντας μας τη σχετική δήλωση.
Υπαναχώρηση & Επιστροφές Προϊόντων
Σε περίπτωση που το προϊόν που αγοράσατε κατηγοριοποιείται σε μια από τις παρακάτω περιπτώσεις μπορείτε να ζητήσετε την επιστροφή του η οποία γίνεται σύμφωνα με τα παρακάτω:
- Περίπτωση τεχνικού προβλήματος και κάλυψης εγγύησης: θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το εξουσιοδοτημένο Service Centre.
- Περίπτωση όπου το προϊόν δεν λειτουργεί κατά την στιγμή της παραλαβής και επιθυμία σας είναι η αντικατάσταση του με νέο και όχι επιστροφή του: για αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος και πιο συγκεκριμένα σε περιπτώσεις που υπάρχει και προβλέπεται από τον κατασκευαστή συγκεκριμένη διαδικασία αντικατάστασης η οποία ονομάζεται Dead-On-Arrival ή “DOA”
Δικαίωμα Υπαναχώρησης (Επιστροφής)
Σε περίπτωση που είστε φυσικό πρόσωπο (καταναλωτής) και η αγορά σας προορίζεται για μη επαγγελματική χρήση δηλαδή προορίζεται για προσωπική σας χρήση τότε δικαιούστε να υπαναχωρήσετε εντός 14 ημερολογιακών ήμερων, επιστρέφοντας μας το προϊόν. Το δικαίωμα επιστροφής ισχύει εφόσον το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση όπως επίσης και η συσκευασία του. Επιπλέον η επιστροφή του προϊόντος γίνεται με δικό σας κόστος εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ήμερα της παραλαβής (είτε το επιστρέφετε εσείς, είτε το αποστέλλετε με κάποιο μεταφορέα της επιλογής σας). Εφόσον η επιστροφή σας είναι εγκεκριμένη, θα σας επιστρέψουμε το σύνολο του τιμήματος που έχετε καταβάλει για την συγκεκριμένη αγορά, με τον ίδιο τρόπο που το έχετε εξοφλήσει.
Όροι και προϋποθέσεις για την άσκηση του δικαιώματος Υπαναχώρησης
Το δικαίωμα υπαναχώρησης μπορεί να ασκηθεί εντός δεκατεσσάρων(14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος ώστε να θεωρείται εμπρόθεσμη και να μην χρειάζεται κάποια επιπλέον αιτιολόγηση από εσάς.
Σε περίπτωση όπου το δικαίωμα υπαναχώρησης θεωρείται έγκυρο τότε απαραίτητη προϋπόθεση είναι το προϊόν και η συσκευασία του να είναι στην αρχική κατάσταση και να περιλαμβάνονται όλα τα παρελκόμενα ,τυχόν δώρα, συνοδευτικά προϊόντα, έγγραφα και υλικά.
Σε ενδεχόμενο όπου το εμπόρευμα έχει χάσει την αξία του λόγω κακής μεταχείρισης η οποία ξεφεύγει από την απλή εξέταση της λειτουργικότητας και των χαρακτηριστικών του προϊόντος, θα πρέπει να αποκατασταθεί με χρηματική αποζημίωση τη μείωση της αξίας του. Σε αυτό το ενδεχόμενο από το ποσό που θα σας επιστρέψουμε θα παρακρατηθεί η συγκεκριμένη χρηματική αποζημίωση. Σε κάθε τέτοιο ενδεχόμενο θα ενημερωθείτε πριν ολοκληρωθεί η διαδικασία πίστωσης και επιστροφής των χρημάτων. Ειδικότερα στις περιπτώσεις εξαρτημάτων και ανταλλακτικών όπου το υλικό απαιτεί κατάλληλη τεχνογνωσία τόσο για την επιλογή του όσο και την τοποθέτηση και εγκατάσταση του και το οποίο δεν μπορεί να λειτουργήσει σαν αυτόνομη συσκευή, θεωρείτε ότι το άνοιγμα της συσκευασίας του συνεπάγεται αυτόματα ότι έχει χάσει ένα μέρος της εμπορικής του αξίας και σε ενδεχόμενο υπαναχώρησης θα πιστώνεται κατόπιν της παραλαβής του εμπορεύματος στις κεντρικές αποθήκες μας.
Εξαιρέσεις του Δικαιώματος Υπαναχώρησης
Περιπτώσεις που δεν ισχύει το δικαίωμα της υπαναχώρησης με βάση την κείμενη νομοθεσία και νομολογία είναι: προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί για εσάς με δικές σας προδιαγραφές ή έχουν παραγγελθεί για εσάς ή προϊόντα που δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λογούς υγείας εφόσον έχουν αποσφραγιστεί, προγράμματα και λογισμικό, υπηρεσίες που έχουν ήδη εκτελεστεί.
Επιστροφή λόγω παράδοσης λανθασμένου προϊόντος
Στο ενδεχόμενο που το εμπόρευμα που σας αποστείλαμε είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγέλλατε, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την αγορά του χωρίς χρέωση μεταφορικών. Η επιστροφή του προϊόντος, σε αυτό το ενδεχόμενο, μπορεί να γίνει μόνο εάν το προϊόν είναι άθικτο και στην αυθεντική συσκευασία. Έξοδα αποστολής: η επιστροφή για τις συγκεκριμένες περιπτώσεις γίνεται με κόστος της εταιρίας μας.
Επιστροφή λόγω λανθασμένης επιλογής προϊόντος
Η Νώττας Θεόδωρος σας δίνει την δυνατότητα να ζητήσετε την επιστροφή του προϊόντος που επιλέξατε να αγοράσετε ακόμη και μετά τις 14 ημερολογιακές ημέρες που ισχύει το δικαίωμα της υπαναχώρησης ή ακόμα και σε ενδεχόμενο που η αγορά δεν προορίζεται για προσωπική χρήση αλλά αφορά επαγγελματική χρήση. Παρόλα αυτά η δυνατότητα αυτή δύναται εφόσον το προϊόν είναι άθικτο, η συσκευασία του να είναι μη αποσφραγισμένη και η επιστροφή του να γίνει σε εύλογο χρονικό διάστημα συμφώνα με το κύκλο ζωής του προϊόντος. (μοναδική επιβάρυνση ίσως τα μεταφορικά. Αυτό φυσικά ισχύει για αναλώσιμα;)
Σε κάθε ενδεχόμενο η Νώττας Θεόδωρος διατηρεί να απορρίψει οποιαδήποτε αίτηση επιστροφής δίχως την υποχρέωση αιτιολόγησης της απόφασης αυτής.
Παρατήρηση: Eπισημαίνεται ότι σε περιπτώσεις οπού το επιστρεφόμενο προϊόν δεν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση δεν μπορεί να επιστραφεί. Σε περίπτωση που γίνει αποδεκτή οποιαδήποτε επιστροφή του προϊόντος τότε η εταιρία θα καταβάλει μέρος του τιμήματος το οποίο θα προσδιορίζεται για την συγκεκριμένη περίπτωση συμφώνα με την κατάσταση του εμπορεύματος και της τρέχουσας εμπορικής του αξίας και αφού πριν προηγηθεί έλεγχος της κατάστασης τους στις κεντρικές αποθήκες μας.
Έξοδα Αποστολής : η αποστολή του προϊόντος προς επιστροφή καθώς και τα έξοδα μεταφοράς του επιβαρύνουν τον πελάτη.
Στις προαναφερθείσες περιπτώσεις εκτός της υπαναχώρησης, η οποία αντικατάσταση ή πίστωση θα γίνεται αφού ελεγχθει το επιστρεφόμενο εμπόρευμα και διαπιστωθεί μετά από έλεγχο ότι υπόκειται σε διαδικασία αντικατάστασης η πίστωσης συμφώνα με τα παραπάνω. Η επιστροφή του οποίου καταβεβλημένου τιμήματος η μέρος αυτού εάν υπόκειται σε διαδικασία μειώσεις του επιστρεφόμενου ποσού, θα γίνεται με έκδοση Δωροεπιταγής για επόμενη αγορά.
Η αίτηση υπαναχώρησης μπορεί να σταλεί άμεσα ηλεκτρονικά ή με συστημένη επιστολή προς την Εταιρία μας ή μπορείτε να την προσκομίσετε με δικά σας μέσα στην Έδρα της εταιρίας μας.
Όλες οι παραπάνω αναφερόμενες περιπτώσεις υπαναχώρησης γίνονται στις κεντρικές μας αποθήκες στην διεύθυνση: 6o χλμ Χαριλάου-Θέρμης στη Θεσσαλονίκη
Εγγυήσεις-Service
Όλα τα προϊόντα συνοδεύονται από <<Εμπορική Εγγύηση >> καλής λειτουργιάς δύο (2) χρόνων η οποία προσφέρεται από το εκάστοτε κατασκευαστή, καλύπτεται σύμφωνα με τις προδιαγραφές που ορίζει ο κατασκευαστής και σε εγκεκριμένα από αυτόν << Κέντρα επισκευής>> (εξουσιοδοτημένα σέρβις-official service centre) και η οποία έρχεται να σας καλύψει επιπρόσθετα των νόμιμων δικαιωμάτων σας.
Τα νόμιμα δικαιώματά σας , απορρέοντα από την νόμιμη εγγύηση του προϊόντος, τις διατάξεις του Αστικού Κώδικα περί πώλησης κινητών αγαθών και εγγυήσεων (όπως δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση, δικαίωμα διόρθωσης ή αντικατάστασης -εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες- δικαίωμα μείωσης του τιμήματος,), του άρθρ. 5 του ν. 2251/1994 (όπως το δικαίωμα του καταναλωτή να ζητήσει προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος, σε περίπτωση που ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής για το προϊόν εντός εγγύησης υπερβαίνει τις 15 εργάσιμες ημέρες), καθώς και από κάθε άλλη διάταξη περί προστασίας του καταναλωτή, δεν επηρεάζονται με οποιονδήποτε τρόπο από την εμπορική εγγύηση που προσφέρει ο κατασκευαστής του εκάστοτε προϊόντος. Το www.accutone.gr έχει την πλήρη ευθύνη και αναλαμβάνει όλες τις δεσμεύσεις που προβλέπονται από νόμο και τις διατάξεις του σχετικά με τα δικαιώματα σας σαν καταναλωτής.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την εμπορική εγγύηση του προϊόντος που επιλέξατε από το www.accutone.gr μπορείτε να βρείτε στην συσκευασία του προϊόντος.
Επιπλέον μπορείτε να συμβουλευτείτε και την ιστοσελίδα του κατασκευαστή. Γενικότερες πληροφορίες σχετικά με τις εμπορικές εγγυήσεις των προϊόντων, εάν προβλέπεται από το κατασκευαστή εμπορική πολιτική DOA αλλά και για τα στοιχειά επικοινωνίας με τα εξουσιοδοτημένα σέρβις(official service) ανά κατηγορία προϊόντων, καλέστε μας στο 2312312347.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ: Σε ενδεχόμενο που το προϊόν που μόλις παραλάβατε έχει υποστεί ζημιά κατά τη μεταφορά ανατρέξτε στην ενότητα Τρόποι Αποστολής.
Οι αποστολές από και προς τα κέντρα επισκευών γίνονται πάντοτε με δικό σας μέσο και κόστος, εκτός των περιπτώσεων που προβλέπεται κάποια ειδική διαδικασία από τον κατασκευαστή.
OFFICIAL SERVICE (ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΑ ΣΕΡΒΙΣ)
Στο ενδεχόμενο που το προϊόν εμφανίσει τεχνικό πρόβλημα εντός της εγγύησης, επικοινωνείτε με το συγκεκριμένο από τον κατασκευαστή <<Εξουσιοδοτημένο σέρβις>> για την κάλυψη της εμπορικής Εγγύησης.
Το εξουσιοδοτημένο σέρβις μπορεί να σας ενημερώσει για όλες τις λεπτομέρειες που αφορούν την εμπορική εγγύηση του προϊόντος καθώς και την διαδικασία αποκατάστασης της βλάβης.
Επικοινωνήστε με το εξουσιοδοτημένο σέρβις για πληροφορίες σχετικά με:
- Τη διάρκεια της εμπορικής εγγύησης του προϊόντος
- Τη διαδικασία αποκατάστασης βλάβης
- Που μπορεί να γίνει η αποκατάσταση της βλάβης
Στην περίπτωση που ένα προϊόν παρουσιάσει τεχνικό πρόβλημα εντός της εγγύησης, επικοινωνείτε με το εγκεκριμένο από τον κατασκευαστή «Service Center» για την κάλυψη της Εμπορικής Εγγύησης.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Kατά την επικοινωνία σας με το Service Center να έχετε στην διάθεση σας το ακριβές μοντέλο του προϊόντος και τον σειριακό αριθμό (συμβουλευτείτε τις οδηγίες χρήσεως που συνοδεύουν το προϊόν) και το παραστατικό Αγοράς του, γιατί μπορεί να σας ζητηθούν.
Διαδικασία
Για να μπορέσετε να χρησιμοποιήσετε τη δυνατότητα DOA όπου και όταν αυτή προβλέπεται από τον κατασκευαστή θα πρέπει να τηρείται η διαδικασία όπως ακριβώς την έχει περιγράψει ο εκάστοτε κατασκευαστής.
Σε οποιοδήποτε ενδεχόμενο, για να γίνει επιστροφή περιπτώσεις DOA θα πρέπει το προϊόν να το συνοδεύουν :α) αντίγραφο του «Παραστατικού Αγοράς) όλα τα παρελκόμενα του γ) Φόρμας Επιστροφών(να αναλύει διεξοδικά το πρόβλημα).
Σε περίπτωση όπου ο κατασκευαστής απαιτεί να έχει προηγηθεί η διάγνωση βλάβης και έγκριση αντικατάστασης από εξουσιοδοτημένο σέρβις πριν την έναρξη της διαδικασίας DOA η τελευταία θα γίνεται δεκτή εφόσον έχει προηγηθεί η σχετική έγκριση του σέρβις (service).
Σημείωση: η διαδικασία DOA ενδέχεται να υπόκειται υπό την έγκριση του κατασκευαστή ακόμη και μετά από την παραλαβή του προϊόντος στις κεντρικές αποθήκες μας και η αποστολή του προς επισκευή προϊόντος στο «εξουσιοδοτημένο service» καθώς και τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν εσάς.
Διαδικασία Αντικατάστασης DOA
Σε ορισμένα προϊόντα εκτός από το νόμο ορισμένα δικαιώματα , προβλέπεται επιπλέον η δυνατότητα εμπορικής αντικατάστασης λόγω DOA(αφορά αντικατάσταση προϊόντος με τεχνικό πρόβλημα κατά την παράδοση (Dead-On-Arrival).
H δυνατότητα αυτή παρέχεται από τον εκάστοτε κατασκευαστή και αφορά συγκεκριμένο χρονικό διάστημα από την αγορά και έχει ισχύει για λίγες ημέρες από την ημερομηνία αγοράς (ισχύει διαφορετικός χρόνος για κάθε προϊόν από 3 έως 30 ημέρες ανάλογα με τον κατασκευαστή).
Σε ενδεχόμενο λοιπόν που το προϊόν εντάσσεται στην υπηρεσία DOA και επιθυμείτε να κάνετε χρήση θα πρέπει να ακολουθήσετε την ορισμένη διαδικασία του εκάστοτε κατασκευαστή εντος του προβλεπόμενου χρόνου που έχει ορισθεί από τον κατασκευαστή.
Αφού τελικά προβλέπεται αντικατάσταση και όχι επισκευή, τότε το προϊόν στέλνεται στο εκάστοτε επίσημο εξουσιοδοτημένο σέρβις το οποίο είναι επιλεγμένο από κατασκευαστή για έλεγχο και έγκριση για αντικατάσταση και πάντοτε σύμφωνα με την πολιτική DOA που ισχύει από τον κατασκευαστή.
Εξαιτίας ότι κάποιοι κατασκευαστές ενδέχεται να παρέχουν υποστήριξη στο χώρο σας, είναι σημαντικό να επικοινωνείτε από πριν με τον πάροχο της εγγύησης ώστε να ενημερωθείτε για τις επιπλέον δυνατότητες-παροχές εγγύησης που παρέχει ο κατασκευαστής.